• 0
    • No products in the cart.

Hvad får du på mit forløb?

 


8 ugers online forløb

Hvad siger dem der har prøvet forløbet?


“Kristina, har formodet at hjælpe mig på rette spor.. jeg har altid døjet med træthed og det at have energi til hverdagen har altid været en udfordring for mig, desværre. Men efter jeg har prøvet Kristina’s onlineforløb, har det hele vendt sig 180 grader, min energi i hverdagen er blevet meget bedre.. også er det et + at maden er super lækker og det er let at følge opskrifter og ellers selv gå i gang med at prøve en masse nye forsøg. Vil helt klart anbefalede andre det.”

– Nadja, Tidligere hold deltager


tidligere hold deltager
klienter

“Forløbet har gjort mine madvaner sundere, selvom jeg syntes jeg spiste sundt er der nu endnu mere grønt og nødder i min kost. Jeg har tabt de 2 kg som ikke ville forsvinde. Jeg har en glad mave og er aldrig forstoppet. Jeg har ikke trang til sukker( nok det bedste ved forløbet) jeg har lyst men ikke trang. Min familie får sundere mad. Jeg får flere grønsager, blendet nødder i mine børn. Før havde jeg ofte fornemmelsen af at gå “sukkerkold” og MÅTTE bare have akut mad. Men det oplever jeg slet ikke på samme måde. Jeg kan faktisk klare mig uden mad.

Mit energi niveau steg først men faldt lidt sidst i forløbet. Men efter jeg igen spiser rodfrugter osv er det blevet rigtig godt. Også uden sukker. Kristina du har været super undervejs. Altid klar til at svare på alt. Det har været meget motiverende med Fb gruppen.”

– Trine, Tidligere hold deltager



“Det var en fornøjelse at deltage på dit 5 ugers forløb. Det var hårdt i starten, men jeg var bare SÅ klar til at få stoppet nogle af mine dårlige vaner, så det var perfekt. De første detox dage var hårde, jeg blev mega træt, kvalme og feberagtig havde jeg også en dag(måske det var alm. Sygdom, men tror nu på det var detoxen) Da vi fik lidt flere fødevarer på i fase 2 var det perfekt… synes råvarerne er nemme at rå til og jeg fandt ret hurtigt ud af at navigere rundt i det. Min krop føltes ret hurtigt ‘ren’ min hud blev pænere, jeg sov som en drøm!..”

– Britta, Tidligere hold deltager


klienter

Forløbet er for dig der har én eller flere af nedenstående symptomer:

Træthed – Hormonforstyrrelser – Overvægt – Appelsinhud – Eksem – Hovedpine – Dårligt fungerende tarmsystem – Oppustethed – Tristhed – Uimodståelig sukkertrang – Trang til hvidt brød – Tilbagevendende svamp (fx i skeden, hovedbunden, i ørerne eller i munden)


I de 8 super sunde uger, får du:

Læring

Hvorfor har et sukker-monster invaderet dit tempel og hvordan slipper du af med det?



Indkøbslister

Gør det nemt at handle sundt og undgå sukker-fælderne!


 

Kosttilskudsguide

Der følger en guide til effektive kosttilskud, som du kan tage, hvis du vil speede processen op! 


Madplaner

Sunde og velsmagende måltider, som ikke fodrer dit sukker-monster


Forberedelsesplan

En plan som vil guide dig og sikre, at du ikke falder i sukkergryden


 

Fællesskab 

Fri sparring i en lukket Facebook-gruppe, hvor du kan connecte med mig og andre sukker-monstre


Anti-sukker kogebog 

Lækre opskrifter der kærligt siger farvel til din sukkertrang


Måleskemaer

Din vilde forvandling skal dokumenteres, og du kan følge med i hvad der sker med din krop


 

Gode tips

Du vil få billige og naturlige sukkertrang-go-away-tips – fordi alt ikke behøver at koste en formue!


Find ud af om du har brug for mit forløb

 

KVINDER

En score på 10 eller derover indikerer, at dine helbredsmæssige problemer kan være forbundet med en Candida overvækst.En score på 13 eller højere tyder på, at dine symptomer meget sandsynligt er relateret til Candida overvækst.

MÆND

En score på 8 eller mere angiver, at dine helbredsmæssige problemer kan være forbundet med en Candida overvækst. En score på 11 eller højere tyder på, at dine symptomer meget sandsynligt er relateret til Candida overvækst.

At skulle ændre sin livsstil, kan være hårdt og derfor går jeg meget op i at der skal være sammenhold og støtte ved mine forløb. Derfor er det muligt at komme med i en gruppe, hvor du kan stille spørgsmål, få motivation og meget mere”

Hvad går facebook gruppen ud på?

 

facebook
facebook
facebook
facebook

Min rejse til en sund krop

ernæringsrådgiver

Jeg har gået vejen selv – fra et liv med overvægt, tristhed, sukkertrang, træthed, eksem og en ikke fungerende fordøjelse, til en hverdag med ægte glæde, overskud, kontrol, energi og en velfungerende mave.

Først da jeg tog en uddannelse i sundhed og i min egen krop, forstod jeg helheden i mine problematikker.
I dag hjælper jeg kvinder til at gå samme vej, jeg synes nemlig at alle har ret til at finde nøglen til deres sundhed – uden at skulle tage en dyr uddannelse!

Meld dig på mit hold, hvis du gerne vil:

Kostvejleder Herning

Ned i vægt

Af med din sukkertrang

Slippe for din svamp i fx skede, hårbund eller mund

Have mere energi

Af med appelsinhuden

Have styr på hormonerne

Minimerer din allergi

Af med humørsvingninger

Undgå PMS

Forbedrer (eller komme helt af med) din eksem

Undgå fremtidig vægtøgning

De mest stillede spørgsmål

Jeg har gjort det nemt for dig, og har samlet de spørgsmål som jeg får flest af, angående mit forløb. Du finder bare det spørgsmål du har, og trykker på det, og så kommer det ønsket svar frem.

 

Hvad Candida helt præcist?

Candida Albicans er en gærsvamp der lever i tarmene. Denne svamp skal være nøje afstemt med andre tarmbakterier for at vi har et godt og fungerende miljø. Når der bliver overvækst af Candida, begynder vi at opleve symptomer som sukkertrang, hovedpine, svært ved vægttab og tendens til at være ”tåget i hovedet”.

Hvorfor giver Candida sukkertrang?

Candida-svampen lever af bl.a. sukker, alkohol og gær, hvilket er hvorfor vi undgår netop disse fødevarer under forløbet.

Er det tidskrævende? (jeg har en travl hverdag)

Du skal være villig til at ændre på dine kostvaner, og jo mere din familie er inde over, jo nemmere bliver det. Opskrifterne er lette at gå til og kan gemmes til frokost dagen efter. Desuden medfølger madplaner og indkøbslister, så du sparer tid.

Kan jeg gøre det/ er det let at sammen med min partner?

Ja, det kan du godt.

Skal der bruges specielle madvarer?

Nej, som udgangspunkt kan du finde alle fødevarer til opskrifterne i velassorterede supermarkeder. Dog skal du i en special-forretning hvis du vil benytte dig af kosttilskud.

Kan jeg få mine børn til at spise maden der er i kogebogen?

Jeg får mange positive tilbagemeldinger fra børnefamilier der elsker Kogebogen. Især vafler, gryderetter, burger og kokosbrød går rent ind ved ungerne.

Det virker uoverskueligt. Har du gode råd til at få det til at køre nemt?

Læs og forbered ét modul ad gangen, så du ikke bliver forvirret over alt det materiale vi skal igennem. Spørg gerne til råds i Facebook-gruppen.

Er det hårdt for kroppen at være på forløbet?

Vi kører en hel uges forberedelse, hvor vi forberede kroppen på de ændringer vi kommer til at lave. Hvis udrensningen går for hurtigt, har vi planer for dette også. Dette er et selvkærligt forløb og kroppen skal på ingen måder pines eller stresses.

Hvad gør jeg når jeg skal spise ude?

I gruppen støtter og motiverer vi hinanden til at holde sig til planen når vi er ude. Her finder du masser af inspiration til hvordan du lettest spiser ude.

Skal jeg spise efter kogebogen?

Nej, det behøver du ikke. Du kan være kreativ ud fra de hensigtsmæssige fødevarer

Hvad gør jeg hvis jeg får tilbagefald?

Tilbagefald = fremfald og læring. På forløbet bliver du super bevidst om hvornår du er tilbøjelig til at hoppe tilbage i gamle mønstre, og det betyder at du kan agerer ud fra din nye viden og forhindre samme situation fremover.

Koster det mange penge?

Du bestemmer selv hvor mange penge du bruger på maden. Der er noget for enhver i kogebogen, og når du dropper snacks, junk og sukkerholdige drikke, vil du opleve, at der bliver frigjort mere økonomi til andre ting.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke kan slippe sukkertrangen, selvom jeg følger reglerne?

I Facebookgruppen har vi en tæt sparring, hvor vi også ændre på ting der ikke fungerer for netop dig. Der findes ingen ”one-fits-all”.

Jeg har svært ved at forklare andre mennesker (familie/venner) hvorfor jeg vil på forløbet - hvad gør jeg?

Det er vigtigt, at du forklare din omgangskreds hvad det ville betyde for dig, at de støtter dig en beslutning om at leve et sundere liv. Når du åbner op, vil der være større forståelse, accept og støtte.

Hvad gør jeg hvis jeg mister lysten igennem forløbet?

I Facebookgruppen motiverer vi hinanden hver eneste dag. Det giver et dagligt boost, som gør det hele lidt lettere. Hvis du alligevel oplever udfordringer fx med udefrakommende ting, så har du altid materialet du kan fortsætte med alene, når du igen er klar.

Kræver det meget selvdisciplin at gennemgå forløbet?

Det kræver at du er klar til et liv uden symptomer og overvægt, og med mere energi. 

Har svært ved at se en hverdag uden sukker/brød og andet. hvad gør jeg?

Netop denne problemstilling sidder 95 % af alle der melder sig til forløbet med. Det er præcist dét vi går ind og arbejder med, og flere tidligere deltagere fortæller, at de ikke længere bryder sig om at drikke fx sodavand og at de sjældent spiser brød.

Er det ikke en kedelig kost at være på/ generelt kedeligt at være på “kur”?

I de 8 uger som forløbet varer, resetter du din krop og lærer præcist hvad den trives på og hvad den ikke trives på. De 8 uger holder vi os til de hensigtsmæssige fødevarer for en ubalanceret tarm og i sidste modul genintroducerer vi alle de ”gamle” fødevarer, som vi holder godt øje med reaktionerne på.

Har svært ved at sige nej, da jeg elsker kage, sukker, slik og diverse fede ting. Hvordan skal jeg gribe det an?

Denne ukontrolleret trang er netop dét vi arbejder med på forløbet, så det bliver du guidet 100% i.

Hvad gør jeg hvis jeg har spørgsmål til forløbet undervejs? Må jeg godt skrive til dig?

I vores lukkede Facebookgruppe er jeg tilstede når det er muligt. Her kan du stille spørgsmål. Jeg får dagligt mange private beskeder, så her er jeg ikke tilgængelig.

Kan det sammenlignes med et rygestop?

Vaneændringen er den samme. Vi sørger for – i fællesskab – at du får nogle mere hensigtsmæssige vaner, der gør det lettere at træffe det sundere valg fremover.

Har du 5 gode råd inden man starter forløbet?

    1. Beslut dig for, at du er klar til at ændre dit liv
    2. Involvér din familie og fortæl dem hvad du skal igennem og hvad du har brug for, så de kan støtte dig på bedst mulig vis
    3. Vær positiv omkring ændringer og vær forandringsvillig
    4. Skab en bedre kontakt mellem din krop, hjerte og hjerne. På den måde har du nemmere ved at lytte efter kroppens signaler
    5. Forbered dig på en kropslig og sjælelig forandring, som du drømmer om

 

VÆR OPMÆRKSOM PÅ, AT DER KAN KOMME UDGIFTER TIL TILSKUD. 

Udgifterne vil være meget forskellige, men jeg anbefaler KUN de nødvendige tilskud, og bestræber mig på at anbefale så få tilskud som muligt. Udgifterne vil også variere i forhold til de forskellige problematikker, medicinindtag og hvilke kosttilskud der i forvejen indtages.
Det er vigtigt for mig at understrege, at jeg IKKE sælger kosttilskud, og derfor ikke har en økonomisk gevinst i mine anbefalinger.
Du kan tilmelde dig mit hold direkte i shoppen eller du kan følge med på Facebook eller tilmelde dig min mail-liste hvis du gerne vil informeres om et eventuelt andet forløb.

 

Jeg håber på, at se dig på holdet sammen med de andre smækre kvinder der vil have selvkærligheden tilbage!

Green Nutrition Guides signatur